Teruja Dapat Adik Perempuan, Macam Ini Sekali Tahap Kasih Sayang Seorang Abang Buat Siti Aafiyah.

Kelahiran anak Datuk Seri Siti Nurhaliza tak dapat dinafikan disambut gembira oleh netizen yang juga kebanyakannya peminat penyanyi tersohor ini.Kalau kita yang tiada kena mengena pun gembira apatah lagi ahli keluarga mereka. Confirm puteri Tok Ti yang dinamakan Siti Aafiyah ini akan ditimang-timang apatah lagi inilah satu-satunya anak perempuan Datuk K. Paling best anak-anak lelaki Datuk K ini menerima kehadiran adik perempuan ketika mereka semua sudah dewasa.

Dah tentu juga adik kecil ini akan dijaga dan dilindungi sebaik-baiknya oleh abang-abangnya iaitu, Muhd Anas Zawawi, Muhammad Adib, Muhammad Asyraf dan Aazief.

Tapi paling protective setakat ini adalah anak lelaki bongsu Datuk K iaitu Aazief. Tak percaya cuba baca thread @aaziefkhalid yang dimuat naik baru-baru ini selepas adik perempuannya selamat dilahirkan.

Aazief ketika ini sedang dalam pengajian di United Kingdom dan tak dapat bersama meraikan kelahiran adiknya.

Tak sabar nak jumpa dia.

Saya abang dan mimpi ngeri boyfriend Aafiyah nanti.

Ni paling scry!

Dah baca korang rasa macam mana? Nasiblah boyfriend Aafiyah nanti nak kena mengadap abang Aazief. Apapun moga ikatan mereka adik beradik dan janji untuk melindungi ini dipegang hingga ke akhirnya.

Mengenal Lebih Dekat 4 Anak Tiri Siti Nurhaliza, Semuanya Kacak & Bergaya Abis!

Asyraf Khalid yang tak lain adalah anak tiri penyanyi Siti Nurhaliza kini tengah menjadi buah bibir setelah melamar aktris Indonesia, kamis 20 Augustus 2015 kemarin. Anak bangsawan negeri Jiran tersebut resmi melaTya Arifin, aktris cantik pemeran Kinanti anak Kang Bahar dalam sinteron Preman Pensiun.

Selain Asyraf Khalid yang berparas tampan, anak tiri Siti Nurhaliza yang lainnya juga tak kalah menawan lho. Ngga percaya? Kenalan lebih dekat yuk!

1. Muhammad Anas Zawawi.

Dari hasil pernikahannya dengan Tengku Zawyah, Datuk Seri Khalid dikaruniai 4 pangeran tampan nan rupawan. Yang pertama adalah Muhammad Anas Zawawi atau akrab dengan sapaan Anas yang menikah dengan putri Men teri Dalam Negeri Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein Onn, pada akhir tahun 2012 silam.

Sama-sama berasal dari kalangan bangsawan, pernikahan resepsi Anas Zawawi dan Nasha Alyssa digelar secara mewah dan meriah di Perhimpunan Agung Um no 2012 di PWTC dengan dihadiri sebanyak 10,000 tamu. Siti Nurhaliza bahkan sudah memiliki cucu dari pernikahan anak pertamanya.

2. Muhammad Adib.

Tak ketinggalan, Adib Khalid anak kedua Datuk K yang juga kerap menjadi sorotan publik. Selain parasnya yang tampan nan rupawan, pemilik nama lengkap Muhammad Adib ini juga tengah menjalin hubungan dengan aktris cantik Izara Aishah. Tak jarang, ia memamerkan fotonya bersama sang kekasih melalui akun instagramnya.

Salah satunya, foto ketika Adib dan Izara sedang nonton show Megat Alfie for KREE bulan April lalu. Tak segan pula Adib memamerkan foto mesra saat menggandeng Izara. Benar-benar pasa ngan yang serasi, Adibnya tampan dan Izara cantik menawan.

3. Muhammad Asyraf.

Sementara itu, Muhammad Asyraf atau yang akrab dengan sapaan Asyraf Khalid kini tengah merasakan kebahagiaan yang tiada tara setelah resmi meminang aktris muda Indonesia. Siapa sangka, pesona Tya Arifin juga telah menyihir anak ketiga Datuk Khalid. Setelah dua tahun menjalin asmara, keduanya pun akhirnya resmi bertunangan.

Selama proses lamaran yang digelar di Palembang berlangsung, Asyraf yang diakui Tya Arifin memiliki selera humor selalu menebarkan senyum kebahagiaan. Kabarnya, Asyraf dan Tya Arifin akan menggelar penikahan di tahun 2015 ini.

4. Muhammad Aazief.

Nah yang terakhir adalah Muhammad Aazief atau Aazief Khalid yang tak kalah tampan dari ketiga anaknya. Akan tetapi, Aazief memiliki tipikal wajah yang beda dari Anas, Adib, maupun Asyraf. Ketampanan Aazief juga telah memikat hati gadis cantik yang selalu dipamerkan dalam akun instagramnya.

Tak mau kalah dari ketiga kakaknya, Aazief juga sering mengumbar foto mesranya dengan sang kekasih yang bikin banyak orang pada iri. Dilihat dari caption yang dituliskan, nampaknya Aazief juga siap meminang sang kekasih. “I was semi-ready,” tulis putra bungsu Datuk K tersebut.

Menariknya lagi, selain sangat akrab, hubungan Siti Nurhaliza dan keempat pangeran tampan Datuk juga sudah seperti sahabat dan teman dekat.

 
Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @SoyaLemonPress

 

Sumber : SweetNutella

SoyaLemon.ORG

Apa Kata Anda

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*